کتاب

ساخت وبلاگ

معرفي انوع آرام بند درب و کاربرد هر يک از آن ها

آرام ‌بند، يکي از مهم‌ترين تجهيزات در انواع درب‌هاست. اين وسيله از بسته شدن ناگهاني درب جلوگيري کرده و آن را طي دو تا چند مرحله به ‌آرامي مي‌بندد. آرام‌بند علاوه بر اين‌که از ايجاد سروصدا به علت بسته شدن ناگهاني درب جلوگيري مي‌کند، با چندمرحله‌اي بستن درب از ضربه به چارچوب و بدنه درب و تاب برداشتن لولاها نيز جلوگيري کرده و عمر مفيد درب را افزايش مي‌دهد. به علاوه در مواردي که درب‌ها سنگين هستند مانند درب‌هاي ضد حريق؛ آرام‌بند مانند يک جک عمل کرده و به تسهيل درباز شدن درب کمک مي‌کند.

به طور کلي مي‌توان گفت که آرام‌ بندها از چهار جهت قابل دسته‌بندي هستند: بر اساس سايز، شکل ظاهري، مکانيزم عمل و نحوه نصب. در ادامه به بررسي تمامي اين موارد مي‌پردازيم.
 

انواع آرام‌بند درب بر اساس سايز


يکي از موارد مهم که در هنگام خريد بهترين آرام ‌بند درب، بايد به آن توجه کنيد وزن دربي است که قرار است آرام ‌بند به آن متصل شود. آرام‌بندها بر اساس تحمل وزني به 7 سايز زير تقسيم مي‌شوند:


سايز 1  براي درهاي کمتر از 20 کيلوگرم

 

سايز 2 براي درهاي 20 تا 40 کيلوگرم

 

سايز 3 براي درهاي 40 تا 60 کيلوگرم

 

سايز 4 براي درهاي 60 تا 80 کيلوگرم

 

سايز 6 براي درهاي 100 تا 120 کيلوگرم

 

سايز 7 براي درهاي 120 کيلوگرم به بالا


حتماً در هنگام انتخاب آرام‌بند به و زن درب توجه کنيد. در صورتي که شما از آرام ‌بند سبک براي درب سنگين استفاده کنيد ساز و کار آرام ‌بند به سرعت خراب شده و توانايي بستن درب را نخواهد داشت. در حالت برعکس اگر در درب سبک آرام‌ بند مخصوص درب‌هاي سنگين‌تر را متصل نماييد، درب هر بار با شدت بسيار زيادي بسته خواهد شد که اين امر به لولا و چارچوب‌هاي آن آسيب شديدي وارد خواهد کرده و نهايتاً درب را خراب خواهد کرد.

a4_wu3y.jpg


 
انواع آرام‌بند به لحاظ شکل ظاهري


با توجه به کاربرد و نوع درب، آرام‌بندها در اشکال مختلفي توليد مي‌شوند. معروف ‌ترين انواع آرام‌بند درب عبارت‌اند از:


 
آرام بند ميله‌اي


آرام ‌بند ميله‌اي، يکي از رايج ‌ترين انواع آرام ‌بندها است. اين مدل از دو قطعه اصلي تشکيل شده که به وسيله يک بازو به يکديگر متصل هستند. قطعه بزرگ‌تر به چارچوب و قطعه کوچک به درب متصل شده و بر اساس مدل امکان بسته درب در دو الي چند مرحله را دارد. آرام‌ بند ميله‌اي براي انواع درب‌هاي ورودي ساختمان، درب‌هاي ضد حريق و درب‌هاي داخلي مناسب هستند. علاوه بر اين، از آرام‌ بندهاي بازويي گاهاً به ‌عنوان جک در تخت‌هاي بازشو، درب باکس‌ها و درب‌هاي افقي استفاده مي‌شود. اين جک‌ها از بسته شدن ناگهاني درب به علت جاذبه جلوگيري مي‌کنند و يا حتي مي‌توانند درب را در زاويه خاصي باز نگه ‌دارند.

 


آرام‌بند درب لولايي


آرام‌ بند لولايي، نسل جديدي از آرام‌ بندهاست که با استقبال خوبي نيز مواجه شده است. اين مدل برخلاف آرام‌ بندهاي قديمي در پشت درب و بين دو لولا بسته شده و کار باز و بسته کردن درب را انجام مي‌دهند. مزيت اصلي آرام‌بند لولايي، مخفي شدن آن در پشت درب است. اين مخفي بودن، هم ظاهر کار را زيباتر نگه مي‌دارد و هم خطر آسيب در هنگام جابه‌جايي وسايل و برخورد به آرام ‌بند بالاي درب را ندارد. نصب اين مدل نيز بسيار راحت بوده و قابليت تحمل وزن تا 160 کيلوگرم را دارد
 

 


انواع آرام ‌بند براساس مکانيزم عملکرد


آرام ‌بندها از لحاظ مکانيزم به دو دسته کنترلي و غيرکنترلي تقسيم مي‌شوند. آرام‌بندهاي کنترلي در واقع آرام ‌بندهايي هستند که سرعت آن‌ها از 10 تا 180 قابل تنظيم بوده و طي بازه‌هاي زماني مختلف بسته مي‌شوند. اين کنترل به باز شدن سريع و بسته شدن آرام و بدون صداي درب کمک مي‌کند. آرام‌ بندهاي کنترلي و غير کنترلي به سه دسته زير تقسيم مي‌شوند:
 

آرام ‌بند يک زمانه


آرام‌بندهاي يک زمانه از قديمي‌ترين و ساده‌ترين نوع هستند. اين مدل‌ها تنها براي باز و بسته شدن آرام درب استفاده مي‌شوند و امکان توقف و تنظيم آن‌ها وجود ندارد.
 

آرام ‌بند دو زمانه


در اين مدل، سرعت باز و بسته شدن آرام‌ بند قابل تنظيم است و درب طي دو مرحله بسته مي‌شود. به اين صورت که با باز شدن درب، ابتدا يک توقف کوتاه کرده و سپس شروع به بسته شدن مي‌کند، مجدداً با رسيدن به زاويه 30 درجه يک مکث ديگر داشته و درب نهايتاً با سرعتي بيشتر (که قابل تنظيم است) بسته مي‌شود.
 

آرام بند سه زمانه


طراحي اصلي آرام بند درب سه زمانه درست مانند مدل دو زمانه بوده با اين تفاوت که براي استفاده در درب‌هاي با قفل برقي مناسب است. مکانيزم قفل برقي به اين صورت است که براي بسته شدن نهايي نياز به يک فشار نسبتاً زياد در هنگام نزديک شدن درب به قفل دارند. آرام ‌بندهاي سه زمانه، با رسيدن به اين درجه يک فشار نهايي به درب وارد مي‌کنند تا درب به‌ خوبي و بدون سروصداي زياد بسته شود.
 

آرام‌ بند اتوماتيک و نيمه اتوماتيک


در طراحي و ساخت اين نمونه از آرام‌بندها از انرژي الکتريکي براي باز و بسته کردن درب بهره گرفته شده است. تنظيم سرعت نيز بر اساس سنسورهايي که روي در قرار مي‌گيرد انجام مي‌پذيرد. کاربرد اصلي آرام ‌بندهاي اتوماتيک در درب آسانسورهاست. با اين ‌وجود آرام‌ بندهاي اتوماتيک قابليت نصب بر روي انواع درب‌ها را داشته و حتي امکان ورود انتخابي با کارت يا اثر انگشت را نيز دارند.

 

 


انواع آرام ‌بند به لحاظ محل نصب


از نظر نوع و محل نصب، آرام ‌بندها به دودسته کلي آشکار و پنهان يا توکار تقسيم مي‌شوند.


آرام‌ بند آشکار


اين مدل که رايج‌ترين نوع آرام‌ بند است شامل انواع آرام ‌بندهاي بازويي و کشويي است. اين آرام‌ بندها در بالا يا پايين درب نصب شده و کار باز و بسته کردن را انجام مي‌دهند. معمولاً به علت دوام بيشتر‌، نصب آسان‌تر و در دسترس بودن، بيشتر مورد استفاده قرار مي‌گيرند.


آرام‌ بند توکار يا پنهان


در مکان‌هايي که زيبايي، مشخص نبودن آرام ‌بند و مخفي بودن آن اهميت دارد از آرام‌ بندهاي پنهان استفاده مي‌شود. آرام ‌بندهاي پنهان در مدل‌‌هاي مختلفي وجود دارند:


  • لولا آرام بند - درباره اين مدل قبلاً صحبت شد. لولاهاي آرام‌بند به پشت درب بين دو لولاي اصلي متصل شده و کار بستن درب را انجام مي‌دهند. حالت‌هاي چندزمانه ندارند و براي درب‌هاي يک لنگه و دولگنه مناسب‌اند.

 

  • کف‌پوش آرام بند - اين مدل بر روي زمين بسته مي‌شود. از اين محصول در درب‌هاي شيشه‌اي مغازه‌ها و ادارات براي جلوگيري از شکستن درب‌ها در هنگام باز و بسته کردن استفاده مي‌شود.

 

  • آرام‌بند در فريم و لنگه در - اين آرام‌بندها در لولاي بالاي درب و بين درب و فريم تعبيه شده و کاملاً توکار و پنهان هستند.

منبع :  جام جم آنلاين

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 270 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت: 15:56

لوازم خانگي بوش

در اينجا ما به معرفي لوازم خانگي بوش، نمايندگي بوش و گارانتي اصلي بوش در ايران خواهيم پرداخت، در اينجا نمايندگي فروش و خدمات پس از فروش بوش و گارانتي اصلي بوش در ايران آشنا خواهيم شد، تا اگر قصد خريد لوازم خانگي بوش را براي منزل خود داريد بتوانيد انتخاب بهتري داشته باشيد.

c4_jv1e.jpg

يکي از مشکلاتي که امروزه تمامي ما در زمان خريد لوازم خانگي بوش و يا هر برند ديگري با آن روبه رو هستيم نداشتن اطلاعات کافي در مورد گارانتي و نمايندگي فروش و خدمات پس از فروش است تا با مراجعه به نمايندگي اصلي بتوانيم با اطمينان و خيالي راحت بتوانيم خريد خود را انجام دهيم، احتمالا شما هم حتما با اين مسئله روبه رو شده ايد که به هر فروشگاهي که مراجعه مي کنيد خود را نمايندگي بوش معرفي مي کند و هر کدام يک گارانتي را به عنوان گارانتي اصلي بوش در ايران به ما معرفي مي کند و انقدر شما را سر درگم مي کنند که در آخر هم شما متوجه نمي شويد که نمايندگي بوش چه کسي است و کدام گارانتي اصلي بوش در ايران مي باشد در اينجا ما 3 مقاله را در اين رابطه به شما معرفي مي کنيم که حتما مي تواند شما را از سردرگمي در بياورد تا با اطلاعات کافي بتوانيد بهترين تصميم را بگيريد.

 

گارانتي اصلي بوش در ايران

مطمئنا بعد از انتخاب برند و مدل مهم ترين مسئله داشتن يک کارت گارانتي معتبر است که بتواند خدمات پس از فروش خوبي را به ما ارائه کند تا خيال ما از بابت تامين قطعات و تعمير کار متخصص آسوده باشد تا در مواقع لازم بتوانيم از آن استفاده کنيم، اما متاسفانه به قدري گارانتي هاي غير رسمي در ايران زياد است که بسياري از مواقع ما را دچار اشتباه مي کند و در نهايت ما ضمانت نامه غير رسمي را تهيه مي کنيم و زماني که به خدمات پس از فروش احتياج داريم کسي نيست که خدمات و حتي جواب درستي به ما بدهد و همه چيز خارج از گارانتي محسوب مي شود و حتي در نهايت ما با پرداخت هزينه نيز نمي توانيم خدمات درستي دريافت کنيم به همين دليل بسياري از ما دل خوشي از گارانتي نداريم، به همين دليل ما در اينجا يکي از بهترين مقالاتي را که به طور کامل گارانتي هاي مختلف لوازم خانگي بوش را مورد بررسي قرار داده است را به شما معرفي مي کنيم که در اين مقاله دو تا از بزرگترين گارانتي هاي بوش مورد بررسي قرار داده شده است که شامل گارانتي بوش سرويس و گارانتي سيهاوي مي شود، شما بعد از خواندن اين مقاله با گارانتي بوش سرويس و چهار شرکت زير مجموعه آن کاسپين، مهستان، کارا گستر و سناپويان به خوبي آشنا خواهيد شد و گارانتي سيهاوي را نيز بخوبي مي شناسيد. بهترين چيزي که در اين مقاله قرار دارد اين است که گارانتي اصلي بوش با ذکر دليل و سنديت شرکت بوش آلمان معرفي مي شود تا شما بتوانيد با خيالي راحت و ديدي باز گارانتي خود را انتخاب کنيد. شما مي توانيد براي خواندن اين مقاله بر روي «گارانتي اصلي بوش در ايران» کليک کنيد.

 

نمايندگي بوش

يک ديگر از مشکلاتي که در زمان خريد لوازم خانگي بوش و ديگر برندها وجود دارد اين است که نمي دانيم نمايندگي فروش بوش در شهر ما چه کسي و کجاست تا بتوانيم با مراجعه به نزديک‌ ترين نمايندگي لوازم خانگي بوش با خيالي آسوده محصول خود را خريد داري کنيم، احتمالاً اگر در حال حاضر در حال خواندن اين نوشته هستيد به دنبال نمايندگي فروش و يا خدمات پس از فروش بوش در ايران هستيد ما در انتهاي اين مطلب لينک مربوط به مقاله نمايندگي بوش قرار داده شده است که تمام اطلاعات لازم مربوط به تلفن و آدرس تمام فروشگاه هاي بوش در سرتاسر کشور مربوط به شرکت بوش سرويس (کاسپين، کارا گستر، مهستان، سناپويان) و شرکت سيهاوي قرار دارد اما به شما پيشنهاد مي کنيم بعد از واردن شدن به صفحه نمايندگي بوش قبل از اينکه بخواهيد آدرس و تلفن نمايندگي فروش و يا خدمات پس از فروش شهر خود را پيدا کنيد حتماً اين مقاله را با دقت مطالعه نماييد براي رفتن به اين صفحه مي توانيد بر روي لينک «نمايندگي بوش» کليک کنيد.

در انتها به شما پيشنهاد مي کنيم اگر قصد خريد لوازم خانگي بوش را داريد به شما پيشنهاد مي کنيم مقاله لوازم خانگي بوش را نيز حتماً بخوانيد تا با اين برند آلماني بيشتر آشنا شويد بهترين مقاله اي که در اين زمينه مي توانيم به شما معرفي مي کنيم، در ابتداي اين مقاله نگاهي کوتاه شده بر تاريخچه لوازم خانگي بوش که خواندن آن براي شما خالي از لطف نخواهد بود در ادامه نيز به مهم ترين دلايل محبوبيت اين برند اشاره شده که چگونه اين برند لوازم خانگي بوش توانسته به يک از بزرگترين و محبوب ترين برندها در اين زمينه تبديل شود، بعد از آن در مورد لوازم خانگي بوش در کدام کشور توليد مي شود و چه تفاوتي در کيفيت و طول آنها است مورد بحث قرار گرفته شده است و تمام محصولات اين شرکت به صورت کامل توضيح داده شده است، براي خواندن اين مقاله مي توانيد بر روي «لوازم خانگي بوش» کليک کنيد. اميدواريم بعد از خواندن 3 مقاله مربوط به لوازم خانگي بوش که در اينجا به شما معرفي کرديم به جواب سولات خود در اين رابطه دست پيدا کرده باشيد.

منبع: ترنجي

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 218 تاريخ : چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت: 22:29

چگونه تصادفات جاده اي کاهش دهيم

مهمترين عامل تأثيرگذار در ايجاد حوادث رانندگي و جاده اي که در تحقيقات مختلف به آن پرداخته شده، عامل انساني است که درصد بالايي از تصادفات به اين عامل بازمي گردد.
هر چند سهم عامل انساني از ديگر عوامل بيشتر است، اما تغيير اين عامل نسبت به تغييرات تکنولوژي در حوزه راه و وسيله نقليه، کند تر است.
از آنجا که عامل انساني نيازمند آموزش، تغيير رفتار و فرهنگ سازي است، از همين رو، فرهنگ به سختي تغيير پيدا مي کند و امر فرهنگ سازي زمان بر است.
راهکارهاي اصلي کاهش تصادفات و مرگ و مير جاده اي را بر اساس سه عامل اصلي موثر در اين قضيه بررسي مي کنيم.

مشکلات مربوط به انسان
به نظر مي رسد بهترين راهکار براي کاهش تصادفات رانندگي در آينده، آموزش و فرهنگ سازي از همان دوران ابتدايي در مدرسه است چرا که سن کودکي مناسبترين سن براي يادگيري است به طوري که آموزش هاي داده شده در ذهن آنها نهادينه مي شود.
براي اينکه در آينده نسلي قانون مدار داشته باشيم، بايد از همان دوران ابتدايي يا حتي قبل از ابتدايي، دوره هاي آموزشي فرهنگ رانندگي و احترام به قوانين راهنمايي و رانندگي را در سطحي ابتدايي برگزار کنيم تا آنها هم با اين موضوع در زندگي آشنا شوند.
يکي ديگر از راهکارهاي انساني که مي تواند در کاهش حوادث رانندگي تاثيرگذار باشد، سخت گيري در ارائه گواهينامه رانندگي است. علاوه بر اين ها هر فردي بايد شماره يک خودروبر مطمئن مثل خودروبر پارس را در اختيار داشته باشد تا در هنگام بروز مشکل سريع تر براي انتقالل خودرو دست به کار شود.

مشکلات مربوط با راه سازي
با توجه به اينکه ?? تا ?? درصد جاده هاي ايران کوهستاني مي باشند، سطوح جاده، کيفيت آسفالت و شيب عرضي جاده ها در بروز يا کاهش تصادفات و واژگوني خودروها موثر است پس نياز است مسئولان مربوطه به چنين مسائلي توجه داشته و با نقشه برداري صحيح در ساخت جاده ها، به ويژه جاده هاي کوهستاني، به کاهش تلفات رانندگي کمک کنند.
دو بانده کردن جاده ها و ايجاد آزاد راه هاي مورد نياز، نصب دوربين هاي نظارتي در آنها، آسفالت و خط کشي و روکش هاي مناسب روي جاده ها هم در کاهش تصادفات نقش بسيار مهمي دارد. با تنبيه و جريمه راهسازان سهل انگار، مي توان از تکرار اشتباهات و کم کاري هاي آنها جلوگيري کرد و در نتيجه شاهد جاده هايي با کيفيت بهتر و ايمني بيشترباشيم. شما بايد در هر مسافرتي که مي رويد شماره يک خودروبر شبانه روزي در آن شهر را در اختيار داشته باشيد تا بتوانيد در صورت بروز حادثه سريعا دست به کار شويد.

مشکلات مربوط به وسيله نقليه
اين روزها اگر پاي صحبت شهروندان ايراني بنشينيم، آنها به شدت از کيفيت خودروهاي سواري توليد داخل، شاکي بوده و قطعا يکي از دلايل تصادفات جاده اي و مرگ عزيزانشان در سوانح رانندگي را به گردن پرايد و پژو و... مي اندازند.
اگرچه تصادفات جاده اي تلفات جاني و مالي ناشي از اين اتفاقات، در همه جاي دنيا به چشم مي آيد و همه نوع خودرويي هم در خطر سانحه قرار دارد، اما هرچه خودروها استانداردتر باشند، ضريب تصادف و تلفات پايين مي آيد.
ضروري است در کنار ايمني جاده ها، خودروسازان هم براي کاهش تصادفات و تلفات رانندگي، با بالابردن استاندارد خودروها، ايمني رانندگان را فراهم سازند.
گرفتن غرامت از خودروسازان در تصادفاتي که خودرو در آن نقش اساسي دارد، مي تواند در ممانعت از تکرار ساخت خودروهاي معيوب و رفع نواقص آن تاثير زيادي داشته باشد.
به نظر مي رسد بايد در کنار توليد خودروهاي داخلي، فرهنگ صداقت و وجدان کاري هم وجود داشته باشد تا هر روز شاهد مرگ و مير ناشي از تصادفاتي که خودروها بيشترين نقش را در آن دارند، نباشيم.
ايجاد شرايط رقابتي با خودروسازان جهاني در ميان توليد کنندگان داخلي هم براي ارتقا ايمني خودروها و به دنبال آن کاهش تلفات رانندگي راهگشا خواهد بود. براي سريع تر شدن کارهاي خود و اطمينان بيشتر هميشه در مسافرت ها شماره خودروبر آن منطقه را پيدا کنيد تا در صورت بروز مشکل وقت را هدر ندهيد. خودروبر پارس https://khodrobarpars.ir يکي از بهترين مراکز خودروبر در ايران است که مي تواند حمل و نقل خودروها را برعهده بگيرد.

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 266 تاريخ : پنجشنبه 13 خرداد 1400 ساعت: 16:17

چگونه تصادفات جاده اي کاهش دهيم

مهمترين عامل تأثيرگذار در ايجاد حوادث رانندگي و جاده اي که در تحقيقات مختلف به آن پرداخته شده، عامل انساني است که درصد بالايي از تصادفات به اين عامل بازمي گردد.
هر چند سهم عامل انساني از ديگر عوامل بيشتر است، اما تغيير اين عامل نسبت به تغييرات تکنولوژي در حوزه راه و وسيله نقليه، کند تر است.
از آنجا که عامل انساني نيازمند آموزش، تغيير رفتار و فرهنگ سازي است، از همين رو، فرهنگ به سختي تغيير پيدا مي کند و امر فرهنگ سازي زمان بر است.
راهکارهاي اصلي کاهش تصادفات و مرگ و مير جاده اي را بر اساس سه عامل اصلي موثر در اين قضيه بررسي مي کنيم.

مشکلات مربوط به انسان
به نظر مي رسد بهترين راهکار براي کاهش تصادفات رانندگي در آينده، آموزش و فرهنگ سازي از همان دوران ابتدايي در مدرسه است چرا که سن کودکي مناسبترين سن براي يادگيري است به طوري که آموزش هاي داده شده در ذهن آنها نهادينه مي شود.
براي اينکه در آينده نسلي قانون مدار داشته باشيم، بايد از همان دوران ابتدايي يا حتي قبل از ابتدايي، دوره هاي آموزشي فرهنگ رانندگي و احترام به قوانين راهنمايي و رانندگي را در سطحي ابتدايي برگزار کنيم تا آنها هم با اين موضوع در زندگي آشنا شوند.
يکي ديگر از راهکارهاي انساني که مي تواند در کاهش حوادث رانندگي تاثيرگذار باشد، سخت گيري در ارائه گواهينامه رانندگي است. علاوه بر اين ها هر فردي بايد شماره يک خودروبر مطمئن مثل خودروبر پارس را در اختيار داشته باشد تا در هنگام بروز مشکل سريع تر براي انتقالل خودرو دست به کار شود.

مشکلات مربوط با راه سازي
با توجه به اينکه ?? تا ?? درصد جاده هاي ايران کوهستاني مي باشند، سطوح جاده، کيفيت آسفالت و شيب عرضي جاده ها در بروز يا کاهش تصادفات و واژگوني خودروها موثر است پس نياز است مسئولان مربوطه به چنين مسائلي توجه داشته و با نقشه برداري صحيح در ساخت جاده ها، به ويژه جاده هاي کوهستاني، به کاهش تلفات رانندگي کمک کنند.
دو بانده کردن جاده ها و ايجاد آزاد راه هاي مورد نياز، نصب دوربين هاي نظارتي در آنها، آسفالت و خط کشي و روکش هاي مناسب روي جاده ها هم در کاهش تصادفات نقش بسيار مهمي دارد. با تنبيه و جريمه راهسازان سهل انگار، مي توان از تکرار اشتباهات و کم کاري هاي آنها جلوگيري کرد و در نتيجه شاهد جاده هايي با کيفيت بهتر و ايمني بيشترباشيم. شما بايد در هر مسافرتي که مي رويد شماره يک خودروبر شبانه روزي در آن شهر را در اختيار داشته باشيد تا بتوانيد در صورت بروز حادثه سريعا دست به کار شويد.

مشکلات مربوط به وسيله نقليه
اين روزها اگر پاي صحبت شهروندان ايراني بنشينيم، آنها به شدت از کيفيت خودروهاي سواري توليد داخل، شاکي بوده و قطعا يکي از دلايل تصادفات جاده اي و مرگ عزيزانشان در سوانح رانندگي را به گردن پرايد و پژو و... مي اندازند.
اگرچه تصادفات جاده اي تلفات جاني و مالي ناشي از اين اتفاقات، در همه جاي دنيا به چشم مي آيد و همه نوع خودرويي هم در خطر سانحه قرار دارد، اما هرچه خودروها استانداردتر باشند، ضريب تصادف و تلفات پايين مي آيد.
ضروري است در کنار ايمني جاده ها، خودروسازان هم براي کاهش تصادفات و تلفات رانندگي، با بالابردن استاندارد خودروها، ايمني رانندگان را فراهم سازند.
گرفتن غرامت از خودروسازان در تصادفاتي که خودرو در آن نقش اساسي دارد، مي تواند در ممانعت از تکرار ساخت خودروهاي معيوب و رفع نواقص آن تاثير زيادي داشته باشد.
به نظر مي رسد بايد در کنار توليد خودروهاي داخلي، فرهنگ صداقت و وجدان کاري هم وجود داشته باشد تا هر روز شاهد مرگ و مير ناشي از تصادفاتي که خودروها بيشترين نقش را در آن دارند، نباشيم.
ايجاد شرايط رقابتي با خودروسازان جهاني در ميان توليد کنندگان داخلي هم براي ارتقا ايمني خودروها و به دنبال آن کاهش تلفات رانندگي راهگشا خواهد بود. براي سريع تر شدن کارهاي خود و اطمينان بيشتر هميشه در مسافرت ها شماره خودروبر آن منطقه را پيدا کنيد تا در صورت بروز مشکل وقت را هدر ندهيد. خودروبر پارس https://khodrobarpars.ir يکي از بهترين مراکز خودروبر در ايران است که مي تواند حمل و نقل خودروها را برعهده بگيرد.

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 245 تاريخ : پنجشنبه 13 خرداد 1400 ساعت: 2:19

شارپ آکواس آر 6 با دوربين لايکا و تراشه اسنپدراگون 888 معرفي شد

اخبار تلفن همراهساير کمپاني ها

 

شارپ امروز گوشي هوشمند آکواس آر 6 (Aquos R6) را براي عرضه در بازار ژاپن معرفي کرد. يک گوشي پرچمدار که برخلاف مد روز دنيا، تنها از يک دوربين در پشت خود برخوردار مي‌باشد که البته سنسور بزرگ 1 اينچي دارد. در واقع، اين بزرگترين سنسور دوربيني است که در يک گوشي هوشمند به کار گرفته شده و محصول همکاري مشترک با لايکا (Leica) است. در ادامه با ديجي رو همراه باشيد.

بيشتر بخوانيد:    خريد دوربين مداربسته     دوربين مدار بسته

آکواس آر 6 همچنين اولين گوشي هوشمند دنياست که به نمايشگر 6.67 اينچي Pro IGZO OLED مجهز مي‌شود. اين نمايشگر از قابليت نرخ تازه سازي ديناميک برخوردار است که به صورت خودکار و بسته به محتواي نمايش داده شده از 1 تا 240 هرتز تغيير مي‌کند تا تعادلي مناسب بين کيفيت تصوير و مصرف انرژي ايجاد شود. رزولوشن اين صفحه نمايش نيز به صورت +WUXGA يعني 2730 در 1260 پيکسل در نظر گرفته شده است.

 

شارپ براي اين گوشي از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 888 استفاده کرده و آن را تنها با يک پيکربندي حافظه توليد نموده که داراي 8 گيگابايت رم و 128 گيگابايت فضاي ذخيره سازي داخلي است. دوربين پشتي 20 مگاپيکسلي با گشودگي ديافراگم f/1.9 و فاصله کانوني 19 ميلي متري است و در کنار آن يک سنسور تشخيص عمق (ToF) به همراه فلاش LED تعبيه شده است. دوربين آکواس آر 6 از تثبيت الکترونيکي تصوير يا EIS پشتيباني مي‌کند.

استفاده از يک سنسور بزرگ در دوربين آکواس آر 6 باعث شده تا اين گوشي عملکرد تحسين برانگيزي در شرايط نور کم داشته باشد. همچنين، اين دوربين در مقايسه با دوربين ديگر گوشي‌هاي موجود در بازار از دامنه ديناميکي وسيع‌تر و نويز کمتري دارد.

بيشتر بخوانيم:    خريد دوربين مدار بسته    قيمت دوربين مدار بسته

از ديگر مشخصات سخت افزاري آکواس آر 6 مي توان دوربين سلفي 12 مگاپيکسلي، اسکنر اثر انگشت زير نمايشگر، باتري 5000 ميلي آمپر ساعتي و ضد آب و گرد و غبار بودن اشاره کرد. اين گوشي در دو رنگ مشکي و سفيد توليد شده، اما قيمت آن هنوز اعلام نشده است.

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 256 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت: 10:13

علت بوق زدن DVR هايک ويژن

يکي از رايج ترين سوالاتي که کاربران با آن روبرو هستند ، بوق زدن هاي مکرري است که دستگاه ضبط DVR يا NVR  هايک ويژن  دچار آن مي شوند . در اين محتوا ، علت بوق زدن DVR هايکويژن را به زبان ساده توضيح مي دهيم .

بوق زدن دستگاه DVR هايک ويژن دلايل متعددي مي تواند داشته باشد که در اين قسمت مهمترين دليل آن را توضيح مي دهيم . هنگامي که براي بار نخست ، دستگاه ضبط DVR يا NVR هايک ويژن را روشن و فعال مي کنيم ، چنانچه هارد ديسک نصب شده بر روي دستگاه به درستي تنظيم نشده باشد ، دستگاه بطور ممتد بوق مي زند . براي حل اين مشکل بايد وارد بخش تنظيمات شده و تيک مربوط را غير فعال کنيد .

براي غير فعال کردن بوق زدن DVR هايک ويژن وارد تنظيمات دستگاه هايک ويژن شده و از بخش Configuration وارد قسمت Exception شويد . در اين قسمت بايد چند کار را انجام دهيد .

 تيک بخش Enable Event Hint را غير فعال مي کنيم .

سپس در قسمت Exception Type  گزينه All را انتخاب کنيد .

در مرحله ي بعد تيک گزينه Audible Waing را غير فعال کنيد .

در مرحله آخر هم تنظيمات را از طريق دکمه Apply ذخيره کنيد .

در دستگاه ضبط هايک ويژن ( hikvision ) امکان تعريف بوق براي اکشن هاي مختلف وجود دارد که برخي از مهمترين آنها بصورت زير مي باشد :

  • پر شدن هارد ديسک
  • قطع شدن ارتباط هارد ديسک با دستگاه
  •  دچار مشکل شدن هارد ديسک دستگاه
  • قطع شدن کابل شبکه دستگاه
  • وارد شدن به دستگاه ضبط پس از چند بار زدن پسورد دستگاه
  • تشخيص حرکت توسط دوربين هاي متصل به دستگاه
  • تشخيص قطع شدن تصوير دوربين مدار بسته به هر دليلي
  • تشخيص وارد شدن ضربه به دوربين مدار بسته
  • تشخيص عبور از خطر فرضي
  • تشخيص ورود غير مجاز به منطقه از پيش تعريف شده و همه قابليت هاي VCA

البته شايان ذکر است که تنها علت بوق زدن دستگاه DVR ، فقط نصب هارد براي نخستين بار است و بقيه موارد گفته شده پس از تنظيم دستگاه صداي بوق DVR يا NVR فعال مي شود .

 

مشکل صداي دوربين مدار بسته و رفع آن

حتما اين اتفاق برايتان افتاده است که هنگام استفاده از سيستم نظارتي صدايي از دوربين يا دستگاه ضبط خود مي شنويد که علت آن را نمي دانيد. در اين مقاله سعي مي کنيم علت و مشکل صداي دوربين مداربسته و دستگاه ضبط کننده را شرح دهيم. بنابراين با خواندن اين مقاله مي توانيد خودتان قبل از اينکه به تعميرکار مراجعه کنيد، علت هر نوع صداي احتمالي را متوجه شويد.

علت مشکل صداي دستگاه DVR دوريين مداربسته

1- خراب بودن فن خنک کننده

بر اساس تجربه بخش پشتيباني و گارانتي دوربين مداربسته خراب بودن فن خنک کننده يکي از علل شايع صداي DVR است. ممکن است با گذشت زمان يکي از پرهاي فن شکسته باشد و يا به علت جابجابب دستگاه فن از حالت بالانس خارج شده باشد. بنابراين با تنظيم مجدد فن و يا تعويض آن مشکل صداي دوربين مدار بسته برطرف خواهد شد.

به ياد داشته باشيد که فن وظيفه خنک کنندگي قطعات دستگاه را دارد. خراب شدن فن مي تواند باعث افزايش بيش از حد دماي قطعات و خرابي آنها شود. بنابراين يک قطعه مهمي به حساب مي آيد و در صورت خرابي فورا بايد تعويض گردد.

2- عدم تنظيم هارد ديسک

در صورتي که هنگام راه اندازي دوربين مداربسته صداي بوق ممتدي از دستگاه دي وي ار شنيديد ممکن است مشکل عدم تنظيم هاردديسک باشد. بنابريان جهت برطرف کردن صداي بوق بايد به بخش تنظيمات دستگاه رفته و تيک گزينه صداي بوق را برداريد. به اين ترتيب صدا غير فعال خواهد شد.

3- خراب شدن هارد ديسک

دستگاه DVR مي تواند بنا به نياز و مدل دستگاه داراي يک يا چند هارد دوربين مداربسته باشد. بنابراين خراب شدن هر يک از اين هاردها ممکن  است باعث بروز صدا شود. هنگام بروز مشکل در هارد ديگر فيلمي ضبط نخواهد شد بنابراين از اين طريق مي توانيد متوجه شويد که علت صدا همان خرابي هارد است که با تعويض هارد مشکل برطرف خواهد شد.

4- وجود مشکلات ارتباطي در شبکه

يکي از دلايلي که دوربين مداربسته تصويري دريافت نمي کند مي تواند به دليل بروز مشکل ارتباطي با شبکه در دستگاه ضبط کننده باشد. هنگام بروز اين مشکل نيز شما صداي بوق ممتدي را خواهيد شنيد.

5- وجود IP تکراري در شبکه

آي پي تکراري هنگامنصب و تنظيم دوربين مداربسته مي تواند يکي از علل شنيده شدن بوق از دستگاه ضبط کننده باشد. براي رفع اين مشکل مي توانيد نرم افزار IP Scaner را نصب کنيد. با کمک اين نرم افزار مي توانيد اي پي دوربيني را که مشکل دارد را شناسايي و برطرف کنيد.

6- هشدارهاي امنيت سايبري

گاهي ممکن است افراد ناشناسي قصد ورود به سيستم نظارتي و دوربين مداربسته را داشته باشند. لذا هنگام ورود ممکن است رمز دوربن مداربسته را ب ا اشتباها وارد کنند. در اين صورت دستگاه يک بوق ممتدي را ايجاد مي کند. اين صدا يکي از ضروري ترين صداي هشدار امنيتي است که بايد فعال باشد. جهت ايجاد يک پسورد قوي براي دوربين مداربسته بهتر است مقاله چگونه رمز دوربين مداربسته را عوض کنيم را بخوانيد.

همچنين گاهي نيز با تنظيم دوربين مداربسته و ايجاد Line Crossing يک محدوده اي را به صورت خط يا اشکال هندسي در دوربين مداربسته مشخص مي کنيم. در صورتي فرد ناشناسي از اين خط عبور کند دستگاه يک بوق ضعيفي را اعلام خواهد کرد که هشدار امنيتي است. البته در اين حالت ايميلي نيز به مسئول بخش مديريتي ارسال خواهد شد.

دلايل ديگر صداي بوق دوربين مداربسته از دستگاه DVR

از جمله علت هاي ديگري که ممکن است باعث بروز صدا شود و شما را نگران کند مي تواند عواملي همچون:

  • پر شدن حافظه هارد ديسک دستگاه ضبط کننده
  •  اعلام حرکات دوربين‌ هاي متصل به دستگاه
  • اعلام قطع شدن تصاوير دوربين مدار بسته
  • از بين رفتن ارتباط بين هارد ديسک و دستگاه
  • وارد شدن ضربه به دوربين مداربسته
  • خراب شدن آمپر منبع تغذيه

براي اطمينان از علت دقيق بوق زدن دستگاه مي توانيد بر روي علامت مثلث زرد رنگ که بر روي صفحه نمايش ديده مي شود، کليک کنيد. پنجره اي که باز مي شود شامل خطاهاي سيستم شما خواهد بود. بنابراين مي توانيد علت وجود خطاها را در اين پنجره مشاهده کنيد. سپس با بررسي آن قادر خواهيد بود، مشکل به وجود آمده را رفع کنيد.

جهت رفع مشکل بوق زدن و چشمک زدن مداوم DVR چه اقداماتي بايد انجام شود؟

حال که با علل هاي مختلف بوق زدن دستگاه متوجه شديد. توضيح مي دهيم در صورت مواجهه با مشکل صداي بوق دوربين مداربسته يا بوق ممتد dvr و چشمک زدن آن چکار بايد بکنيد:

  • ابتدا دستگاه دي وي ار  را خاموش کنيد. کابل برق و ديتاي هارد را جدا کرده و مجددا متصل نماييد. سپس مجددا دستگاه دي وي ار را روشن نماييد.
  • گاهي وقت ها ممکن است برق دستگاه دچار مشکل باشد و آمپر منبع تغذيه خراب باشد. در اين صورت بايد جهت رفع اين مشکل منبع تغذيه دستگاه را عوض کنيد.
  • همچنين ممکن است تنظيمات دستگاه به صورتي باشد که در صورتي که دستگاه به هارد متصل نباشد بوق بزند. بنابراين مي توانيد اين تنظيمات را تغيير دهيد. براي اين منظور ابتدا دستگاه را خاموش کنيد و دکمه پاور پشت دستگاه را نيز قطع کنيد. سپس دستگاه را باز کنيد. سپس تمامي اتصالات درون دستگاه را مشاهده خواهيد کرد. با فشردن زبانه کوچک فلزي اتصالات هارد را از کانکتور و برد دستگاه جدا کنيد. پس از انجام اين عمل مجددا اقدام به اتصالات هارد کنيد و از نصب صحيح و محکم بودن اتصالات مطمئن شويد. سپس سيستم را روشن کنيد. بعد از آن به منوي اصلي رفته و گزينه Info را انتخاب کنيد و سپس System را انتخاب کنيد. در پنجره باز شده HDD را مشاهده خواهيد کرد.

عدم ضبط صدا دوربين مدار بسته و رفع آن

گاهي ممکن است هنگام نظارت تصوير هيچ صدايي از دوربين مداربسته شنيده نشود که ممکن است به دليل عوامل زير باشد:

  • مشکل از تغذيه ميکروفن است
  • شايد هيچگونه قدرت صدايي وجود ندارد
  • کابل صدا خراب شده است
  • دستگاه داراي نقص سخت افزاري شده است

خاموش نشدن سيگنال آلارم

گاهي پيش مي آيد که سيگنال آلارم خاموش نمي شود. در اين هنگام ممکن است به علت مشکلات زير باشد:

  • خروجي آلارم به صورت دستي باز است که بايد آن را چک کنيد
  • تنظيمات هشدار درست نيست
  • خطاي ورودي دستگاه يا اتصال درست نيست
  • بعضي از نسخه ها نيز ممکن است اين مشکل را داشته باشند که در اين صورت بايد سيستم را ارتقا داد.

در صورتي که نياز به خدمات نصب دوربين مداربسته  داريد پيشنهاد ما اين است که با شرکت مهر تجارت تماس بگيريد.

افزايش طول عمر دوربين مداربسته و DVR

با رعايت نکات زير مي توانيد طول عمر DVR را بيشتر کنيد:

  1. حتما دستگاه را در جايي مناسب و سطحي صاف قرار دهيد که هوا جريان داشته باشد.
  2. از قرار دادن دستگاه DVR و NVR در نزديکي بخاري يا اجاق گاز جدا خودداري کنيد.
  3. بهتر دستگاه DVR را هر سه ماه يک بار سرويس کنيد. به اين منظور بهتر است منبع تغذيه، قطعات مکانيکي، هارد ديسک و فن ها با دقت بررسي شوند.
  4. بهتر است دستگاه را در جاي مرطوب قرار ندهيد. چرا که رطوبت نيز يکي از علل خراب شدن اين دستگاه مي باشد.

 

 

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 183 تاريخ : سه شنبه 11 خرداد 1400 ساعت: 19:43

علت بوق زدن DVR هايک ويژن

يکي از رايج ترين سوالاتي که کاربران با آن روبرو هستند ، بوق زدن هاي مکرري است که دستگاه ضبط DVR يا NVR  هايک ويژن  دچار آن مي شوند . در اين محتوا ، علت بوق زدن DVR هايکويژن را به زبان ساده توضيح مي دهيم .

بوق زدن دستگاه DVR هايک ويژن دلايل متعددي مي تواند داشته باشد که در اين قسمت مهمترين دليل آن را توضيح مي دهيم . هنگامي که براي بار نخست ، دستگاه ضبط DVR يا NVR هايک ويژن را روشن و فعال مي کنيم ، چنانچه هارد ديسک نصب شده بر روي دستگاه به درستي تنظيم نشده باشد ، دستگاه بطور ممتد بوق مي زند . براي حل اين مشکل بايد وارد بخش تنظيمات شده و تيک مربوط را غير فعال کنيد .

براي غير فعال کردن بوق زدن DVR هايک ويژن وارد تنظيمات دستگاه هايک ويژن شده و از بخش Configuration وارد قسمت Exception شويد . در اين قسمت بايد چند کار را انجام دهيد .

 تيک بخش Enable Event Hint را غير فعال مي کنيم .

سپس در قسمت Exception Type  گزينه All را انتخاب کنيد .

در مرحله ي بعد تيک گزينه Audible Waing را غير فعال کنيد .

در مرحله آخر هم تنظيمات را از طريق دکمه Apply ذخيره کنيد .

در دستگاه ضبط هايک ويژن ( hikvision ) امکان تعريف بوق براي اکشن هاي مختلف وجود دارد که برخي از مهمترين آنها بصورت زير مي باشد :

  • پر شدن هارد ديسک
  • قطع شدن ارتباط هارد ديسک با دستگاه
  •  دچار مشکل شدن هارد ديسک دستگاه
  • قطع شدن کابل شبکه دستگاه
  • وارد شدن به دستگاه ضبط پس از چند بار زدن پسورد دستگاه
  • تشخيص حرکت توسط دوربين هاي متصل به دستگاه
  • تشخيص قطع شدن تصوير دوربين مدار بسته به هر دليلي
  • تشخيص وارد شدن ضربه به دوربين مدار بسته
  • تشخيص عبور از خطر فرضي
  • تشخيص ورود غير مجاز به منطقه از پيش تعريف شده و همه قابليت هاي VCA

البته شايان ذکر است که تنها علت بوق زدن دستگاه DVR ، فقط نصب هارد براي نخستين بار است و بقيه موارد گفته شده پس از تنظيم دستگاه صداي بوق DVR يا NVR فعال مي شود .

 

مشکل صداي دوربين مدار بسته و رفع آن

حتما اين اتفاق برايتان افتاده است که هنگام استفاده از سيستم نظارتي صدايي از دوربين يا دستگاه ضبط خود مي شنويد که علت آن را نمي دانيد. در اين مقاله سعي مي کنيم علت و مشکل صداي دوربين مداربسته و دستگاه ضبط کننده را شرح دهيم. بنابراين با خواندن اين مقاله مي توانيد خودتان قبل از اينکه به تعميرکار مراجعه کنيد، علت هر نوع صداي احتمالي را متوجه شويد.

علت مشکل صداي دستگاه DVR دوريين مداربسته

1- خراب بودن فن خنک کننده

بر اساس تجربه بخش پشتيباني و گارانتي دوربين مداربسته خراب بودن فن خنک کننده يکي از علل شايع صداي DVR است. ممکن است با گذشت زمان يکي از پرهاي فن شکسته باشد و يا به علت جابجابب دستگاه فن از حالت بالانس خارج شده باشد. بنابراين با تنظيم مجدد فن و يا تعويض آن مشکل صداي دوربين مدار بسته برطرف خواهد شد.

به ياد داشته باشيد که فن وظيفه خنک کنندگي قطعات دستگاه را دارد. خراب شدن فن مي تواند باعث افزايش بيش از حد دماي قطعات و خرابي آنها شود. بنابراين يک قطعه مهمي به حساب مي آيد و در صورت خرابي فورا بايد تعويض گردد.

2- عدم تنظيم هارد ديسک

در صورتي که هنگام راه اندازي دوربين مداربسته صداي بوق ممتدي از دستگاه دي وي ار شنيديد ممکن است مشکل عدم تنظيم هاردديسک باشد. بنابريان جهت برطرف کردن صداي بوق بايد به بخش تنظيمات دستگاه رفته و تيک گزينه صداي بوق را برداريد. به اين ترتيب صدا غير فعال خواهد شد.

3- خراب شدن هارد ديسک

دستگاه DVR مي تواند بنا به نياز و مدل دستگاه داراي يک يا چند هارد دوربين مداربسته باشد. بنابراين خراب شدن هر يک از اين هاردها ممکن  است باعث بروز صدا شود. هنگام بروز مشکل در هارد ديگر فيلمي ضبط نخواهد شد بنابراين از اين طريق مي توانيد متوجه شويد که علت صدا همان خرابي هارد است که با تعويض هارد مشکل برطرف خواهد شد.

4- وجود مشکلات ارتباطي در شبکه

يکي از دلايلي که دوربين مداربسته تصويري دريافت نمي کند مي تواند به دليل بروز مشکل ارتباطي با شبکه در دستگاه ضبط کننده باشد. هنگام بروز اين مشکل نيز شما صداي بوق ممتدي را خواهيد شنيد.

5- وجود IP تکراري در شبکه

آي پي تکراري هنگامنصب و تنظيم دوربين مداربسته مي تواند يکي از علل شنيده شدن بوق از دستگاه ضبط کننده باشد. براي رفع اين مشکل مي توانيد نرم افزار IP Scaner را نصب کنيد. با کمک اين نرم افزار مي توانيد اي پي دوربيني را که مشکل دارد را شناسايي و برطرف کنيد.

6- هشدارهاي امنيت سايبري

گاهي ممکن است افراد ناشناسي قصد ورود به سيستم نظارتي و دوربين مداربسته را داشته باشند. لذا هنگام ورود ممکن است رمز دوربن مداربسته را ب ا اشتباها وارد کنند. در اين صورت دستگاه يک بوق ممتدي را ايجاد مي کند. اين صدا يکي از ضروري ترين صداي هشدار امنيتي است که بايد فعال باشد. جهت ايجاد يک پسورد قوي براي دوربين مداربسته بهتر است مقاله چگونه رمز دوربين مداربسته را عوض کنيم را بخوانيد.

همچنين گاهي نيز با تنظيم دوربين مداربسته و ايجاد Line Crossing يک محدوده اي را به صورت خط يا اشکال هندسي در دوربين مداربسته مشخص مي کنيم. در صورتي فرد ناشناسي از اين خط عبور کند دستگاه يک بوق ضعيفي را اعلام خواهد کرد که هشدار امنيتي است. البته در اين حالت ايميلي نيز به مسئول بخش مديريتي ارسال خواهد شد.

دلايل ديگر صداي بوق دوربين مداربسته از دستگاه DVR

از جمله علت هاي ديگري که ممکن است باعث بروز صدا شود و شما را نگران کند مي تواند عواملي همچون:

  • پر شدن حافظه هارد ديسک دستگاه ضبط کننده
  •  اعلام حرکات دوربين‌ هاي متصل به دستگاه
  • اعلام قطع شدن تصاوير دوربين مدار بسته
  • از بين رفتن ارتباط بين هارد ديسک و دستگاه
  • وارد شدن ضربه به دوربين مداربسته
  • خراب شدن آمپر منبع تغذيه

براي اطمينان از علت دقيق بوق زدن دستگاه مي توانيد بر روي علامت مثلث زرد رنگ که بر روي صفحه نمايش ديده مي شود، کليک کنيد. پنجره اي که باز مي شود شامل خطاهاي سيستم شما خواهد بود. بنابراين مي توانيد علت وجود خطاها را در اين پنجره مشاهده کنيد. سپس با بررسي آن قادر خواهيد بود، مشکل به وجود آمده را رفع کنيد.

جهت رفع مشکل بوق زدن و چشمک زدن مداوم DVR چه اقداماتي بايد انجام شود؟

حال که با علل هاي مختلف بوق زدن دستگاه متوجه شديد. توضيح مي دهيم در صورت مواجهه با مشکل صداي بوق دوربين مداربسته يا بوق ممتد dvr و چشمک زدن آن چکار بايد بکنيد:

  • ابتدا دستگاه دي وي ار  را خاموش کنيد. کابل برق و ديتاي هارد را جدا کرده و مجددا متصل نماييد. سپس مجددا دستگاه دي وي ار را روشن نماييد.
  • گاهي وقت ها ممکن است برق دستگاه دچار مشکل باشد و آمپر منبع تغذيه خراب باشد. در اين صورت بايد جهت رفع اين مشکل منبع تغذيه دستگاه را عوض کنيد.
  • همچنين ممکن است تنظيمات دستگاه به صورتي باشد که در صورتي که دستگاه به هارد متصل نباشد بوق بزند. بنابراين مي توانيد اين تنظيمات را تغيير دهيد. براي اين منظور ابتدا دستگاه را خاموش کنيد و دکمه پاور پشت دستگاه را نيز قطع کنيد. سپس دستگاه را باز کنيد. سپس تمامي اتصالات درون دستگاه را مشاهده خواهيد کرد. با فشردن زبانه کوچک فلزي اتصالات هارد را از کانکتور و برد دستگاه جدا کنيد. پس از انجام اين عمل مجددا اقدام به اتصالات هارد کنيد و از نصب صحيح و محکم بودن اتصالات مطمئن شويد. سپس سيستم را روشن کنيد. بعد از آن به منوي اصلي رفته و گزينه Info را انتخاب کنيد و سپس System را انتخاب کنيد. در پنجره باز شده HDD را مشاهده خواهيد کرد.

عدم ضبط صدا دوربين مدار بسته و رفع آن

گاهي ممکن است هنگام نظارت تصوير هيچ صدايي از دوربين مداربسته شنيده نشود که ممکن است به دليل عوامل زير باشد:

  • مشکل از تغذيه ميکروفن است
  • شايد هيچگونه قدرت صدايي وجود ندارد
  • کابل صدا خراب شده است
  • دستگاه داراي نقص سخت افزاري شده است

خاموش نشدن سيگنال آلارم

گاهي پيش مي آيد که سيگنال آلارم خاموش نمي شود. در اين هنگام ممکن است به علت مشکلات زير باشد:

  • خروجي آلارم به صورت دستي باز است که بايد آن را چک کنيد
  • تنظيمات هشدار درست نيست
  • خطاي ورودي دستگاه يا اتصال درست نيست
  • بعضي از نسخه ها نيز ممکن است اين مشکل را داشته باشند که در اين صورت بايد سيستم را ارتقا داد.

در صورتي که نياز به خدمات نصب دوربين مداربسته  داريد پيشنهاد ما اين است که با شرکت مهر تجارت تماس بگيريد.

افزايش طول عمر دوربين مداربسته و DVR

با رعايت نکات زير مي توانيد طول عمر DVR را بيشتر کنيد:

  1. حتما دستگاه را در جايي مناسب و سطحي صاف قرار دهيد که هوا جريان داشته باشد.
  2. از قرار دادن دستگاه DVR و NVR در نزديکي بخاري يا اجاق گاز جدا خودداري کنيد.
  3. بهتر دستگاه DVR را هر سه ماه يک بار سرويس کنيد. به اين منظور بهتر است منبع تغذيه، قطعات مکانيکي، هارد ديسک و فن ها با دقت بررسي شوند.
  4. بهتر است دستگاه را در جاي مرطوب قرار ندهيد. چرا که رطوبت نيز يکي از علل خراب شدن اين دستگاه مي باشد.

 

 

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 159 تاريخ : سه شنبه 11 خرداد 1400 ساعت: 18:54

مزاياي طراحي سايت فروشگاهي  و شرکتي

براي کسب اطلاعات بيشتر در زمينه طراحي سايت شرکتي  اينجا کليک کنيد و از مزاياي مشاوره شرکت پيام آوا در زمينه طراحي سايت شرکتي بهره مند شويد

 

در حال حاضر يکي از پيش نيازها براي توسعه و جذب مشتريان بيشتر براي شرکت هاي کوچک و بزرگ است که فعاليت در فضاي اينترنت است. بسياري از مردم تمايل به فروشگاه در فروشگاه هاي آنلاين. دلايل اصلي زمان و صرفه جويي در هزينه هستند. اين فرصت مناسب براي کسب و کار براي به دست آوردن مزاياي بسياري توسط وب سايت فروشگاه خود را در حال توسعه ايجاد شده است. ويستا نرم افزار آماده براي همراهي شما در دستيابي به اهداف خود در ارائه انواع خدمات و مناسب ترين قيمت براي

 

با گذشت زمان ، تعداد کاربران اينترنت به طور پيوسته در حال رشد است. مبادلات مالي ناشي از خريد و فروش کالا در اينترنت افزايش مي يابد. بسياري از کار که در گذشته لازم بود, صرف مقدار زيادي از وقت و پول, در حال حاضر در کوتاه ترين زمان ممکن و به راحتي انجام. با استفاده از خدمات بانکي, ثبت نام در کلاس هاي مختلف, خريد آنلاين و خيلي بيشتر مي تواند به راحتي انجام مي شود با مراجعه به وب سايت ارائه دهنده خدمات.

 

در صورتي که شما قصد شروع يک کسب و کار, و يا اگر در زمينه کسب و کار شما تا به حال يک سطح بالا شما بايد يک فرصت است که با هدف معرفي محصولات و جذب مشتريان بيشتر و افزايش درآمد براي طراحي سايت خود اقدام نماييد.

- لوگو-ثبت نام

تبليغات

چه چيزي شما نياز به طراحي يک فروشگاه آنلاين؟

 

اين يک سوال است که براي بسياري ايجاد شده است. ما مي توانيم مي گويند که تبليغات رايج است پس از بازي در يک حمله تروريستي و يا با استفاده از تبليغات بنر مي تواند مورد استفاده قرار گيرد براي نشان دادن خودتان و تجارت و جذب مشتريان, اما ما مي گويند که ما اين روش ديگر و همانطور که در گذشته کمتر کسي توجه به اين روش.

 

اين درست است که شما نياز به ديده مي شود و با ارائه محصولات خود را, شما فقط نياز به انتخاب روش مناسب و تصميم جدي براي تغيير چگونه مي تواند کسب و کار شما تاثير مي گذارد. شما مي توانيد مزاياي بسياري با طراحي وب سايت حرفه اي خود را دريافت کنيد. علاوه بر تأثير پيشرفت و سود خود را, اين مزاياي بسياري براي کاربران و مصرف کنندگان.

 

هنگامي که يک کاربر مي بيند که شما نقض احترام به وقت و پول خود را ذخيره مي کنيد و برابري و به نوبه خود به karammdart به پشتيباني از خدمات در جهان است. البته ، در مورد استفاده از خدمات آنلاين شما مي خواهيد براي پيدا کردن. با مقايسه محصولات و ارائه دهندگان خدمات مختلف ، کاربر يک آيتم را انتخاب مي کند که دسترسي آسان دارد و مي تواند طيف گسترده اي از نيازهاي را برآورده کند.

 

مزاياي ايجاد يک فروشگاه آنلاين

 

شما بايد به واسطه در فروشگاه آنلاين خود را از اين فرصت ، شما بايد تعداد زيادي از مشتريان از سراسر شهرستان که شما را جذب کند. وب سايت شما 24 ساعت شبانه روز باز است و بسته نمي شود ، اين ويژگي براي خدمت به کاربراني که آن را به روز مي کنند طراحي شده است. محصولات و نام تجاري و در حال حاضر خود را در هزينه هاي خود را به صرفه جويي و کسب درآمد بيشتر براي رسيدن به. وب سايت شما در واقع کسب و کار شما را نشان مي دهد. شما همچنين مي توانيد محصولات مختلف فروش و ترويج محصولات و مارک هاي خود را. اين به نوعي يک سرمايه گذاري معقول است و شما فرصتي براي پاسخ دادن به مشتريان متعدد فضاي آنلاين خواهيد داشت.

https://webone.co/

 

يکي از نمونه هاي به طور گسترده استفاده مي شود و موفق از ايجاد يک فروشگاه آنلاين طراحي وب سايت DJ Kal است. در اين فرم طراحي شده است مطابق با اصول رابط کاربر براي تجربه کاربر در هنگام استفاده از سايت, ساخت هماهنگي مناسب و جذابيت خاص است. علاوه بر اين ، محل عناصر و طراحي ويژه صفحات تاثير زيادي دارد.

 

ايجاد يک فروشگاه آنلاين علاوه بر ارائه دهندگان خدمات براي مصرف کنندگان نيز مزاياي زيادي خواهد داشت. از نمونه شما مي توانيد به سرعت و به آساني دسترسي به طيف گسترده اي از محصولات شما مي توانيد مقايسه قيمت و جزئيات هر يک از محصولات و مشاهده تصاوير محصولات و ديگر به عنوان خوانده شده نظرات کاربران براي کشف دقت و به راحتي فروشگاه به سرعت و به راحتي آنلاين و غيره.، صرفه جويي در زمان و همچنين هزينه.

 

 

خدمات طراحي وب سايت حرفه اي در پيام آوا

 

تيم پيام آوا متشکل از کارکنان با تجربه و حرفه اي. هدف پيام آوا تشويق کسب و کارهاي کوچک و بزرگ و کمک به آنها در دستيابي به اهداف خود است. در اين زمينه شرکت هاي مختلف ارائه مي دهد خدمات مانند مشاوره حرفه اي ارائه مي دهد يک استراتژي مناسب براي توسعه کسب و کار, طراحي, خلاقانه و کاربردي با توجه به موضوعاتي مانند پاسخگويي است که تمرکز از پاسخ بيشتر کارفرما مي پردازد با توجه به انطباق با اصول برنامه نويسي در بخش هاي مختلف وب سايت خود را و پروژه کامل پشتيباني به ارائه پيشنهادات براي مشتريان.

https://webramz.com/

 

با هر گونه فعاليت و کسب و کار شما ، شما مي توانيد توسعه و جذب مشتريان بيشتر ، و همچنين پياده سازي خدمات و محصولات براي طراحي وب سايت. نرم افزار ويستا تضمين مي کند که همراه با خدمات متنوع و حرفه اي ، بهترين طراحي کرايه نيز توسط فروشگاه آنلاين ارائه شده است.

 

 

 

 

 

 

 

مشاوره تخصصي از تيم پيام آوا

 

با تجربه موفق و نمونه کارها حرفه اي در طراحي وب سايت هاي شرکت هاي بزرگ ، تيم پيام آوا پردازش  آماده است تا بهترين نيازهاي مشتريان را برآورده کند. اگر شما نياز به مشاوره و ثبت نام سفارش,. مشاوران ما آماده پاسخگويي به سوالات شما هستند و بهترين راه حل براي توسعه کسب و کار شما را ارائه مي دهند.

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 371 تاريخ : شنبه 8 خرداد 1400 ساعت: 0:15

راهنماي خريد انواع اجاق گاز اخوان

به گزارش مجله اينترنتي دکوکده و به نقل از ?? بخر انواع اجاق گاز اخوان که به عنوان بهترين مارک اجاق گاز ايراني به شمار مي ‌رود به دليل تناسب کيفيت کارايي و قيمت‌ مناسب محصولات اين برند يکي از پرفروش ترين ها در ايران به شمار مي ‌رود. انواع اجاق گاز اخوان که به صورت صفحه گاز روميزي و يا توکار، اجاق گاز فردار و يا مبله توليد مي گردد که در تنوع رنگ بندي و صفحات مختلف از جمله صفحه استيل و شيشه و در رنگ هاي مشکي، سفيد توليد شده است.

ما در اينجا سعي داريم که انواع صفحه اجاق گاز روميزي توکار يا مبله (فردار) اخوان را با شما مورد بررسي قرار دهيم تا شما عزيزان بتوانيد در انتهاي اين مطلب بهترين مدل از بهترين مارک اجاق گاز روميزي را براي آشپزخانه خود انتخاب نماييد. پيش از هر چيز لازم است بدانيد آن چيزي که در هنگام انتخاب يک محصول مي ‌تواند بسيار مهم باشد، علاوه بر وجود استاندارد هاي استفاده شده، کارايي و تناسب کيفيت، طول عمر و سطح قيمت اجاق گاز اخوان مي باشد اگر بخواهيم ساده تر به اين نکته اشاره کنيم خريد اجاق گاز اخوان، انتخابي از با کيفيت ترين ها همراه با قيمت مناسب است.

در ابتدا مي توانيم انواع اجاق گاز اخوان را به دو دسته مختلف تقسيم مي کنيم: دسته اجاق گاز صفحه اي روميزي که به صورت توکار توليد مي ‌شوند و مدل‌ هاي مبله که به عنوان مدل هاي اجاق گاز فردار اخوان شناخته مي شوند.

m3_7dv6.jpg

انواع اجاق گاز روميزي اخوان

انواع اجاق گاز روميزي اخوان امروز طرفداران بسيار زيادي را به خود جلب کرده است اگر شما نيز در دسته افرادي هستيد که ترجيح مي دهيد يک اجاق گاز توکار و روميزي مجزا از فر در منزل خود داشته باشيد، انتخاب انواع صفحه گاز روميزي بهترين گزينه براي شماست البته به اين نکته اشاره کنيم که جديدترين مدل اجاق گاز به صورت روميزي طرفداران بسيار زيادي در دنيا را به دليل جاگيري کمتر، حمل و نقل آسان تر و ديزاين جديد تر به خود اختصاص داده است و شرکت اخوان نيز انواع اجاق گاز روميزي و صفحه گاز توکار خود را در تنوع بسيار زيادي توليد کرده است تا تمامي افراد بتوانند بر اساس سليقه و بودجه‌ اي که در نظر گرفته اند خريدي ساده تر داشته باشد. لازم به ذکر است که با توجه به کيفت محصولات اين شرکت قيمت اجاق گاز اخوان در مدل هاي روميزي تا حدي اقتصادي و مناسب به شمار مي ‌رود که مي ‌تواند با مدل اجاق گازهاي خارجي رقابت داشته باشد.

اگر بخواهيم به طور کلي انواع اجاق گاز روميزي را دسته ‌بندي کنيم بايد به اين نکته اشاره کنيم که انواع اجاق گاز صفحه اي و روميزي به صورت استيل يا شيشه در محدوده پخت هاي متنوع توليد شده ‌اند و کاملاً بر اساس جاي شما در آشپزخانه و ديزاين منزل تان مي توانيد اين مدل ها را انتخاب نماييد.

درباره اجاق گاز شيشه اي اخوان بايد به اين نکته اشاره کنيم که اين دسته از صفحه گازهاي روميزي که به صورت توکار توليد شده‌ اند و داراي صفحه شيشه اي از جنس سراميک سکوريت مي باشد؛ جنس اين صفحه ها مقاوم در برابر حرارت و ضد ضربه مي باشد و از ويژگي هاي مهم ديگر اين صفحه گاز شيشه اي اخوان مي ‌توان به ضد خش بودن آنها و سهولت در پاک کردن سطح صفحه هاي آنها اشاره نمود و شما ديگر لازم نيست در هنگام انتخاب و خريد اجاق گاز شيشه اي اخوان نگران ماندگاري لک بر روي صفحه هاي انواع اجاق گاز اخوان باشيد. اين دسته از محصولات شرکت اخوان نيز در تنوع رنگي مشکي و سفيد توليد شده است و شما عزيزان مي توانيد اجاق گاز 5 شعله اخوان تا 2 شعله آن را بنا به فضاي خود انتخاب نماييد، لازم به ذکر است که فواصل استاندارد محدوده هاي پخت در انواع اجاق گاز روميزي اخوان امکان استفاده هم زمان از شعله ها را فراهم مي سازد.

 

انواع اجاق گاز استيل اخوان

انواع اجاق گاز استيل اخوان به دليل داشتن جنس مناسبي بر روي صفحه شان طرفداران بسيار زيادي را به خود جلب کرده است چراکه اين استيل به کار رفته شده بر روي صفحه گاز اخوان به گونه اي مي باشد که علاوه بر ضد خش بودن، به سادگي قابل پاک شدن مي باشند. اين جنس از استيل مقاوم در برابر حرارت و خش دار مي باشد که همين امر باعث مي شود تا به مرور زمان ظاهر زيباي خود را حفظ کنند و اگر غذاي شما سر رفت يا هرگونه لکه هاي بر روي اجاق گاز روميزي استيل شما ايجاد شد، به سادگي با يک دستمال و بدون ماندگاري لکه تميز شود. شما در انواع اجاق گاز استيل اخوان نيز مي توانيد بنا به جاي خود در آشپزخانه ‌تان اجاق گاز 5 شعله استيل اخوان را تا 2 شعله انتخاب نماييد و همانطور که در مدل شيشه نيز اشاره نموديم، تمام شعله ها در فواصل کاملاً استاندارد طراحي شده اند و شما امکان استفاده هم زمان از محدوده هاي پخت را خواهيد داشت که با در نظر گرفتن کيفيت آن متوجه مناسب بودن قيمت اجاق گاز اخوان خواهيد شد.

ويژگي هاي مشترک انواع صفحه گاز صفحه اي

از آنجايي که يکي از پرکاربردترين وسيله ها در هر آشپزخانه اي اجاق گاز به شمار مي ‌رود لذا دانستن ويژگي‌ هاي فني و مشخصات اين دستگاه پرکاربرد از مهم ترين ارکان انتخاب در خريد شما محسوب مي ‌شود. اخوان بالاي نيم قرن است فعاليت فروش گسترده اي دارد و توانسته يکي از با کيفيت ‌ترين اجاق گاز ايراني را توليد کند، خالي از لطف نيست که به اين نکته اشاره کنيم که هنگامي که سخن از بهترين مارک اجاق گاز ايراني يعني اخوان به ميان مي ‌آيد قطعاً معروفيت اين برند اتفاقي نبوده است و عملکرد مناسب و با کيفيت محصولاتش توانسته اخوان را به اينجا برساند که هر يک از ما، نام درخشانش را در دسته محصولات اجاق گاز بشنويم. از ديزاين، ظاهر زيبا و با کيفيت اجاق گاز اخوان که بگذريم، مي رسيم به بخش موارد فني شرکت اخوان، از اين رو سعي داريم در ادامه اين متن با بيان ويژگي‌ هاي مهمي که به اين برند معتبر اعتبار بخشيده است همراه شما باشيم.

 

بررسي عملکرد ترموکوپل

شرکت اخوان انواع صفحه گاز روميزي و اجاق گاز ‌هاي خود را همراه با بالاترين سطح استاندارد و ايمني توليد مي ‌کند، وجود ترموکوپل هاي فوق سريع در انواع اجاق گاز اخوان مي تواند امنيت شعله را براي شما تضمين خواهد نمود. اگر در اينجا بخواهيم نگاهي داشته باشيم به ساختار يک ترموکوپل بايد بگوييم ترموکوپل ها از دو فلز غير هم جنس توليد شده‌اند که از يک سمت به يکديگر جوش خوردند و تا زماني که انتقال حرارت صورت گيرد، جريان گاز وجود دارد و به محض اينکه به صورت سهوي و بنا به هر علتي شعله خاموش شود جريان گاز قطع مي گردد بارها و بارها در هر خانه ‌اي اتفاق افتاده است که شعله ها براثر سر رفتن غذا و يا کم شدن اکسيژن در فضا و به هر علت ديگري همچون وزيدن باد خاموش شود و اين امر يکي از تکرار شدني ترين موارد در هنگام استفاده از يک اجاق گاز روميزي و يا مبله به شمار مي ‌رود، در اين زمان مي باشد که يک ترموکوپل فوق سريع عملکرد خود را انجام مي ‌دهد و جلوي پخش گاز در فضا را خواهد گرفت و از هرگونه آتش سوزي و مسموميت ناشي از گاز جلوگيري خواهد کرد لذا در هنگام خريد اجاق گاز اخوان ديگر لازم نيست نگران امنيت دستگاه خود باشيد چراکه شما يکي از استاندارد ترين اجاق گاز روميزي و صفحه اي را براي آشپزخانه خود انتخاب نموده ايد. اين ويژگي در کنار مشخصات ديگر اين دستگاه باعث شده است که ما بتوانيم قيمت اجاق گاز اخوان را به نسبت کيفيت آن کاملاً منطقي و اقتصادي برشماريم.

بررسي فندک اتوماتيک

يکي ديگر از امکانات اجاق گاز اخوان مي توانيم به استفاده از بهترين نوع فندک اتوماتيک در جديدترين اجاق گاز اخوان اشاره کنيم به کار برده شده است و شما به آساني مي توانيد با فشردن ولوم هاي دستگاه رو به پايين و چرخاندن آن برخلاف عقربه هاي ساعت هر يک از شعله ها را به صورت مجزا و سريعاً روشن فرماييد، جنس اين نوع از فندک ها با طول عمر بسيار بالا، ساليان طولاني بدون خرابي مي تواند براي شما کار کند، استفاده از اين نوع فندک و ترموکوپل توسط اين شرکت در کنار قيمت اجاق گاز اخوان توانسته نظر بسياري از افراد را به خود جلب کند و رقيبي سر سخت براي برندهاي خارجي بشمار آيد.

نگاهي بر شبکه هاي چدن در اجاق گاز اخوان

يکي ديگر از ويژگي ‌هاي انواع اجاق گاز اخوان داشتن شبکه‌ هاي از جنس چدن بر روي محدوده‌ هاي پخت آن مي باشد که داراي ويژگي هايي است که به صورت مختصر در اينجا بدان اشاره خواهيم کرد جنس چدن هاي استفاده شده در اين دستگاه‌ نسوز مي باشد که بر اثر مرور زمان و قرارگيري بر روي حرارت تغيير رنگي در آنها ايجاد نخواهد شد که اين امر باعث مي‌ شود که شما ظاهر زيباي اجاق گاز روميزي تان را ساليان سال همانند روز اول در اختيار داشته باشيد از ديگر مشخصات اين جنس از چدن مي‌ توان به شستشوي آسان آن اشاره نمود، شما به آساني مي‌ توانيد چدن ها را درون ماشين ظرفشويي يا به صورت دستي با آب و صابون بشوييد و پس از شستشو شما شاهد ماندگاري لک بر روي آنها نخواهيد بود. در انواع اجاق گاز روميزي هاي اخوان شما شبکه هاي متفاوتي با طراحي هاي مختلف خواهيد ديد که علاوه بر پخش يکنواخت حرارت براي پخت غذا به صورت تک تک و جداگانه براي محدوده‌ هاي پخت يا به صورت يکپارچه تر طراحي شده اند.

قطعات به کار رفته در انواع گاز اخوان

تمامي قطعات استفاده شده در شرکت اخوان براي توليد انواع اجاق گاز روميزي استيل و شيشه اي داراي کيفيت بسيار بالا يي مي باشد، البته به اين نکته اشاره کنيم که برخي از مدل هاي توليدي اين شرکت با قطعات خارجي و ايتاليايي مي باشد و به همين دليل شما مي ‌توانيد تنوع قيمت در مدل هاي متنوع اجاق گاز روميزي اخوان را شاهد باشيد اما لازم است به اين نکته تأکيد کنيم که چه در مدل ها با قطعات خارجي و چه در قطعات ايراني درجه يک، دستگاه هاي توليد شده توسط اين شرکت قطعاً قيمت اجاق گاز اخوان را مي ‌تواند به انتخابي کاملا منطقي و اقتصادي براي شما عزيزان رقم زند.

 

نگاهي بر انواع اجاق گاز فردار اخوان

همانطور که اشاره کرديم انواع اجاق گاز اخوان به صورت روميزي يا اجاق گاز فردار توليد شده است، انواع اجاق گاز فردار اخوان را که به صورت اجاق گازهاي مبله مي ‌شناسيم با ديزايني زيبا و به کارگيري به روزترين تکنولوژي هاي روز دنيا توليد شده اند و اين دستگاه هاي دوکاره مي تواند کارايي هاي بسيار تکميلي را در اختيار شما بگذارد، انواع اجاق گاز مبله اخوان با فرهايي در گنجايش هاي متفاوت توليد شده است که اين فر ها به دليل داشتن لعاب با کيفيت و خاص خود به آساني قابل پاک شدن مي باشند چراکه سطح داخلي آنها مانده هاي غذا و چربي را بر روي خود نگه نمي دارند.

انواع اجاق گاز فردار معمولاً داراي جوجه گردان هايي با موتورهاي پيشرفته و قدرتمند مي باشند که به دليل پخش يکنواخت حرارت در داخلشان طبخ يکنواخت جوجه را در اختيار شما مي گذارد، شما توانيد براي پخت انواع غذا، کيک، پيتزا و يا جوجه از اين اجاق گاز فردار اخوان به عنوان يک دستيار آشپزخانه حرفه ‌اي استفاده کنيد، اگر شما نيز در دسته افرادي هستيد که مي خواهيد يک اجاق گاز مبله و فر دار را براي خود تهيه کنيد، پس انتخاب از بهترين مارک اجاق گاز فر دار اخوان مي ‌تواند انتخابي مناسب‌ براي شما عزيزان باشد، با خريد اجاق گاز فردار اخوان يا همان مبله شما يک تير و دو نشان داشته ايد و يک دستگاه فر گازي و برقي تکميل با کاريي هاي بالا و يک اجاق گاز مجزا را در اختيار خواهيد داشت و از اين رو مي توانيم بگوييم قيمت اجاق گاز فردار اخوان مي ‌تواند براي شما بسيار به صرفه و منطقي باشد، وجود سطح ايمني و استانداردهاي بالا، ترموکوپل فوق سريع، شبکه ‌هاي چدن نسوز، استاندارد فواصل در محدوده ‌هاي پخت نيز از ديگر ويژگي هاي اين دسته از محصولات اخوان به شمار مي ‌رود.

حتماً در هنگام انتخاب و خريد از شرکت اخوان شما به دنبال ضمانت نامه و کارت گارانتي نمايندگي فروش شرکت اخوان هستيد لذا لازم است با توجه به آنکه کدام يک از نمايندگي هاي اخوان و يا فروشگاه اينترنتي کالاي شان را با ضمانت نامه اصلي و شرکتي اخوان ارائه مي ‌کنند، خريدتان را از فروشگاه لوازم خانگي معتبر انجام دهيد. شما عزيزان مي توانيد انواع اجاق گاز اخوان را با گارانتي معتبر شرکتي همراه با بهترين قيمت اجاق گاز اخوان در فروشگاه اينترنتي 20 بخر، ديجي کالا، زنبيل و ديگر مراکز فروش معتبر انجام دهيد.

منبع: decokadeh.com

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 172 تاريخ : پنجشنبه 6 خرداد 1400 ساعت: 3:27

نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري (CRM) ابزاري است که به کسب و کارها در هر اندازه اي که باشند، امکان مديريت تعامل خود با مشتريان فعلي وبالقوه را مي دهد. اين نرم افزار به شرکت ها کمک مي کند تا ضمن افزايش کارآيي خود، اطلاعات زيادي را از مشتري رديابي کنند و اين در نهايت به رشد فروش و سود کمک مي کند.

اما نقش نرم افزار CRM در افزايش رضايت مشتريان چيست؟در اين مقاله درباره اهميت استفاده از نرم افزار CRM براي بهبود تجربه مشتري صحبت خواهيم کرد.

 

نرم افزار CRM: کليد تجربه بهتر مشتري

نرم افزار CRM توسط سازمان ها براي مديريت روابط و تعاملات آنها با مشتريانشان استفاده مي شود. با استفاده از داده هايي که با توجه به علايق مشتريان، سابقه خريد آن ها و موارد ديگر جمع آوري مي کنيد، مي توانيد طراحي محصولات، فعاليت هاي بازاريابي و خدمات خود را متناسب با نيازهاي مشتريان تنظيم کنيد. اين به تقويت ارتباط شما با مشتريان و درنتيجه به افزايش سود شما کمک مي کند.

کسب و کارهاي موفق تجربه هاي مثبتي را براي مشتريان خود رقم مي زنند. اين تجربيات مثبت، وفاداري مشتري را تشويق مي کند، رضايت او را از شما و محصولاتتان افزايش مي دهد و از امکان مراجعه مشتري به رقبايتان، مي کاهد. در حقيقت، استفاده از امکانات نرم افزار CRM براي ارتقا تجربه مشتري، به شما يک مزيت رقابتي در بازار مي دهد.

 

نرم افزار CRM داده هاي مورد نياز مشتريان را جمع آوري مي کند

 

نرم افزار CRM چگونه مي تواند براي کسب و کار شما سودمند باشد

استفاده از نرم افزار مديريت ارتباط با مشتريان براي سازمان شما مزاياي زيادي دارد. نرم افزار CRM مي تواند به يافتن مشتريان جديد، حفظ مشتريان فعلي و باز گرداندن مشتريان قبلي کمک کند. به اين ترتيب شرکت ها مي توانند از طريق اتوماسيون فرآيندهاي مختلف کسب و کار، فعاليت هاي خود را ساماندهي کنند و کارآيي بيشتري داشته باشند. اين مزايا مي تواند باعث صرفه جويي در هزينه ها و خلق فرصت بيشتر براي تمرکز بر روي مشتريان، کمک کند.

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 216 تاريخ : سه شنبه 4 خرداد 1400 ساعت: 4:59

لینک دوستان

خبرنامه